Mi a marketing audit?
A marketing tevékenység valamely részének vagy egészének átvilágítása, és a szükséges módosítások meghatározása. A cégünk fő profilja ezen belül is a marketing pénzek felhasználásának és a marketing bizonylatoknak az ellenőrzése. Célszerű, hogy az auditot külsős cég és ne az illető szervezet valamely tagja végezze. Ha ellenőrizni szeretné a marketing büdzsé korrekt felhasználását, vagy hitelt érdemlően igazolni akarja egy külsős cég által, akkor ügynökségünk az ideális partner az Ön számára.
Hogyan működik a gyakorlatban?
Az első lépés egy titoktartási nyilatkozat aláírása: Ügyfelünk céges információit és az átvilágítás eredményét szigorún bizalmasan kezeljük. Ezt követően az ügyfelünk biztosítja nekünk a már megvalósított marketing kampány adatait, anyagait (pl. hirdetések, fotók, médiatervek, háttérszámlák, büdzséadatok stb.). Mindezek alapján megvizsgáljuk, hogy az adott – például a disztribútor által szervezett, de az ügyfelünk által fizetett – kampány valóban megvalósult-e. Az ügynökségünk ezen megbízások esetében sikerdíjért dolgozik. Természetesen lehetőség van a jövőbeli kampányok bizonylatainak előzetes ellenőrzésére is, például havi díj vagy projektdíj ellenében.
©Optimum Marketing Kft. Minden jog fenntartva